תכנית עסקית

עסק לעיתים עלול להיות מורכב בתחומים רבים, ועל מנת "לפצח" את הבעיה ולהציע פתרונות ראשית יש לייצר "שפה".


אם אתם קמים בבוקר ועובדים קשה מאוד אבל לא פוגשים את הכסף בסוף החודש, או אם אתם לפני מהלך משמעותי והייתם רוצים לקבל חוות דעת מקצועית - אנחנו בסמארט מוב נשמח ללמוד את העסק שלכם, "להפשיט" אותו, לנתח, לפרק ולהרכיב עד שנבין אותו עד הקצה.

אחרי שאתם ואנחנו נסכים שהתמונה אכן ברורה לנו, ננסה לחשוב איך נכון להסתכל על הסיפור במשקפיים של הכסף – ואז ננסה לנתח רגישות של מהלכים אפשרים והשפעתם על התוצאות הכספיות של העסק.

נשמע לכם מעניין? גם לנו.אנחנו מאוד אוהבים ללמוד על עסקים מכל הענפים ובכל הגדלים, יש לנו תשוקה להצליח לחבר בין עסקים ולייצר שיתופי פעולה פורים לשני הצדדים, להציע רעיונות יצירתיים ודרכי פעולה לא שגרתיות כדי להצמיח מהעסק שלכם את מה שהוא יכול להיות.

נשמע לכם מסובך? זה באמת מסובך קצת בהתחלה, אבל בדיוק מהסיבה הזו אנו אוהבים את האתגר וככל שהעסק מורכב יותר הפיצוח מתוק יותר.

אז איך זה עובד?


באמצעות הנחות עבודה אנחנו מנסים לבנות מסלול עם כמה תרחישים וניתוח רגישות על מנת שנוכל לקבל החלטות נכונות שמתבססות על ביצועי הבר של העסק ועל הנחות העבודה לגבי העתיד.
לא תמיד (יותר נכון – בדרך כלל) התכנית לא תתממש בדיוק כפי שצפינו, אבל התכנית תיתן לנו סוג של מצפן, בהמשך הדרך, לגלות בשלב מוקדם אם משהו לא עובד, ולפעמים להזהיר אותנו שאין ייתכנות למהלך שעל פניו היה נראה לנו מדהים.

תכנית טובה יכולה לחסוך הרבה עוגמת נפש אם אנו לקראת טעות ולמנף להצלחות יוצאות דופן אם אכן יש פוטנציאל רווחי בעסק שלנו.

אנחנו חייבים לדעת הכל – אנו בסמארט מוב רואים את עצמינו כשותפים בעסק, ולכן נשאף ללמוד ולהבין כל תחום או סוגייה שמרכיבה את העסק.
אנחנו נלמד על הפעילות מהדוחות הכספיים, מדוח השכר, מהדיווחים לרשויות ומפגישות עם אנשי מפתח בעסק.

אחרי שנרגיש מספיק בנח עם הנתונים שנאספו נתחיל לסדר אותם באופן ברור ונבנה את המודל של החברה כפי שהוא כיום ואיך הוא צפוי להראות בעתיד אם לא נבצע שום מהלך

בהמשך ננסה להציע רעיונות לשיפור וייעול, כניסה לתחומים חדשים או שיתופי פעולה ננסה לבחון אפשרויות שעומדות בפנינו ונציג את השפעת ההחלטות על ביצועי החברה.

בתום התהליך שיתבצע עם בעלי העסק לכל אורך הדרך – אתם צריכים לצאת עם מפה מסודרת ויעדים ברורים ומוסכמים שניתן יהיה למדוד אותם לאורך החודשים הקרובים.
אחת לרבעון או חציון נציג את ביצועי החברה מול היעד התקופתי וננסה לראות במה התקדמנו ובמה יש להשתפר.

תרצו לשמוע עוד פרטים?


לחצו כאן - השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם